Jamsession med Fanø Spillemandsorkester

Fanø Spillemandsorkester byder alle som har lyst til at være med til jam session i Kaffeteltet fredag eftermiddag. Det plejer at været en fest og komme ind og høre glade spillemænd m/k.

I år er tema’et ø-musik. Og vi du spille med, så har Jennifer Arbuckle har samlet en stak numre, som du kan downloade noder til her: Fannikkerdag 2026 Ø-RUNDTUR

 

 

 

0 – 10. juli – 15:30.
15:30 — 17:30

Kaffeteltet – Festpladsen

Gratis